CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

27 December 2009

Sana sini selepas Awal Muharam

Assalamualaikum & salam sejahtera. Back on lopak-lopak track. Well.. banyak sangat cerita & aku lebih suka cut it short. And the stories begin..

KULIM - Minggu Sukan Politeknik & Kolej Komuniti. Wilayah Utara jadi tuan rumah. Meetings, things, preparation jadi perkara biasa. Aku? Biasala...Kalo bole nak pinjam jap janggut sotong nak wat macam2 kerja dalam satu masa. Kolej aku handle Jemputan, Sambutan & Protokol. Bygkanla selama seminggu tido pon tak lena plus masa sukan pon tido tak cukup gak selama less than seminggu. Pastu ada plak beberapa warganegara Malaysia yg dok kat kolej aku nih yg tak tau bersyukur plus menganggap diri mereka mcm ketua pengarah. Umo baru setahun jagung, tadika pon tak pas ada hati nak berlagak bagus. Dah bagi betis nak pelempang plak agaknya. BTW, syukurlah sukan dah selesai, tutup buku 2009 & cerita sukan 2010 menanti.

IPOH - 26 Disember 2009, a date to remember by my 2 cousins, Lina & Ijan. Citer Lina dulu la..My bestest buddy since small. It's her birthday!! May Allah bless you always dear =) My other cousin, Ijan and her fiance, congrats on ur engagement today. Blue vs. Pink. Nice la..


Amy's Mini dais


Ni la Amy Zurina - tunang Ijan


Ibu - bringing the cincin

Congrats to both of my cousins, be happy & i'm speechless now (maaf, tak geti bagi ucapan. hehe)

PENANG - Kat sini la aku berada sekarang. Tunggu masa utk tido & pegi keje sok pagi. Dah lama tak balik kampung (Putrajaya tu kampung ke??) Tunggula next week aku balik dgn penerbangan sulungku menaiki Fireflyz. Awak amik kan? kan? kan? "Mana bleh saya biarkan awak sorang2 kat airport tu...." ujar orang itu. hihihihihi nite2 =P

No comments: