CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

08 June 2010

Waaarrgghhh!!!!

Nape ni? nape tetibe ngamuk ni? huuuu ='(.. cermin tingkap kete aku pecah berkecai.. ni sume org mesin rumput tu punya angkara. Parking depan opis pon belum tentu selamat dan mmg dah terbukti kurang selamat sejak sekian lama. Dari kes kecurian motor student ke kes pak guard langgar kete staf kat tempat parking hinggalah giliran kete aku jadi mangsa tukang mesin rumput. Byk lg la kes yg x larat nak gtau sebenarnya. Aku hanya sedar masa nak balik keje. sebelum tu aku xde kat opis sbb meeting di luar kwsn. Nak setel harini tak sempat jadi sok pagi aku akan menjalankan operasi.



Apa perasaan aku bila tgk babyV ku jadi cani..



Retak seribu tapi syukurla ada tinted



Terpaksala buang kan..kalo tak cane aku nak balik umah??

Ops, sok student2 aku nak wat jamuan tengahari sempena dah nak grad. Tapi aku kena setelkan cermin ni dulu.. *Hmm...kalo saya x sempat nak join, awak sume teruskan jela ye...*

5 comments:

Rohani Hashim said...

eira...ishhh... mcm2 kan...sok ganti yer, pastu jgn park kt situh dah

Unknown said...

betul ke angkara abang commando tu? atau sebab panas?

P0cAhoNta$ said...

Aniey: mcm2 hal parking kat opis nih. parking kat depan kene batu org mesin rumput, parking blkg ada kes org curik minyak. sume pon tawakal je parking kat area sini

Rizal: btul..pak guard pon cakap. pastu dah p report kat company tu & diorg pon x cakap byk, diorg tanggung sume

cik daisy said...

aduss... so dah dpt gantirugi lar yer? nmpak mcm mereka tu dah biasa 'pecahkan' cermin keter org je. tuko je lar mesin rumput yg canggih kot. kalo x, menyusahkan org ramai.

P0cAhoNta$ said...

alhamdulillah x susah nak mtk gantirugi tu. diorg pon mmg dah biasa terima report cermin pecah sbb sblm ni kejadian yg sama jadi kat opismet