CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

12 July 2010

Aku yg dilupakan

Waduuuhhh... mengapa sih mesti merasakan perasaan ini?? One of my old colleague fren got married but I was not invited to their wedding!! Padahal dekat seyy... Taiping je pon. Penat je kan kita je yg ingat kat org tapi org x ingat kat kita langsung? Bukan tak kenal or tak baik ok.. kami bertegur sapa! The other colleague fren pon mmg dah lama takmo kawan ngan aku. We never had a fight or what so ever. Maybe masa tu aku diperlukan jadi kene kawan. Now dah takde kepentingan so aku bleh blah. Inila cabaran dunia realiti. Honestly, I really enjoyed working there. So much fun & laugh. We were so close. And I remember how they treated me on my last day working there. They made a farewell party for me with KFC & cake. They created a frame with all of us in the picture. I really missed them. However this is what I get in return. Sedih giler kot.. even someone close to me (who really close to them) also didn't tell me. Terima la hakikat, hang dah dilupakan <-- kata cousin aku

p/s: Pocahontas, jangan wat mcm ni kat orang

2 comments:

Unknown said...

itu hukum alam...!! tapi, kalau kita balas, kita jadi seperti mereka...!!

P0cAhoNta$ said...

betul tu Rizal. aku pon pegang kata-kata yg sama. tq..