CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

13 July 2010

Baju pilihan Pocahontas

Haaaa... kali ni aku nak bla..bla.. pasal minat aku yg ke berapa aku pon tak tau. B.I.S.N.E.S. Ala.. suka2 nak berkongsi. Aku sebenarnya ada la skit koleksi blaus2 cotton ni. Mungkin aku tak mengikut selera semasa tapi aku tau, keinginan kita berbeza. Sbb tu aku berani menampilkan...



Tadaa...!!! Ala blaus biasa je kan. hehe. Tapi, ini pilihan aku utk dikongsi. Apa yg terpapar adalah taste aku, pada mata aku nmpk ayu sgt kalo dipakai.

Description:
  1. free size
  2. new item tau. bukan pre-owned =)
  3. warna putih corak sweet purple
  4. pjg dari bahu ke bwh: 31 1/2 inci
  5. bhgn pinggang: 18 inci (kalo ukurlilit jadi 36 inci ler)
  6. pjg tgn: 20 inci (3 suku <- bukan gile tau. haha)
  7. harga... : RM35 (termasuk pos)
Ok ni je yg sempat utk masa ni. Lps ni tambah lg. Kalo suka ke, nak beli ke, nak tanya ke... pintu komen sentiasa terbuka ye

4 comments:

Rohani Hashim said...

a'ahh nmpak la ke ayu an di situ...

tapi kalau hijau misti lagik chanteqqq...ijau xde ke?

P0cAhoNta$ said...

alamak..tak ade la aniey. sbb ni stok terhad. tp nanti ira cuba usahakan yer aniey

Helmiyani said...

sonoknya pandai menjahit.. saya ni nak masuk benang kat mesin pun tak reti.. hehehe
btw, macih yer link to my blog magic of colours tu :) blog u ni pun apa kurangnya.. ceria n comey tul.
klu rajin jemput singgah juga ke http://helmiyani.blogspot.com dan http://tupperwarefactory.blogspot.com :)

P0cAhoNta$ said...

wahh...tq for visiting. ok nnt ada masa sy singgah2 yer. rajin sgt outstation sampai x sempat on9 pon..